Volgers

vrijdag 22 december 2017

De laatste ...

Hallo allemaal,

Ik moest nog snel 3 kerstkaarten uit mijn mouw schudden.
Mijn kapster vroeg ernaar en ik had geen meer op  voorraad.

Ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk kerstkaartjes te maken en te versturen.
Het waren er zelfs meer dan andere jaren,
maar ik zit nu echt wel aan de limiet.
Sorry voor wie er geen ontvangen heeft.
Ik zal het proberen goed te maken met een verjaardagskaart.

Bedankt iedereen van wie ik er ééntje heb mogen ontvangen.

Dit is één van de kaarten die ik nog snel voor mijn kapster gemaakt heb.

Voor het nieuwe jaar
2018
wens ik jullie

Weken van GELUKKIG zijn
Maanden ven GEZONDHEID
Een jaar van GENIETEN

Fijne Feestdagen !

CARLA

(Olach en Pam, 
2 koetjes uit onze veestapel in kerstoutfit, 
hoe goed ze zich lieten aankleden, alsof het maar heel gewoon was)

Challenge:
Creative Sketchy Girls, challenge 19 thema "Kerstmis/Nieuwjaar

17 opmerkingen:

  1. Een mooitje Carla. Is het een embossingmal ?
    Je koetjes zien er lief uit in kersttenue :)
    Voor jullie ook Fijne Feestdagen. Geniet ervan met de hele familie.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bolletjes zijn gemaakt met een embossingmal, de rest van de achtergrond uitgeknipt met figuurschaar en voor de kerstbomen heb ik snijmalletjes van Nellie Snellen. Die zijn er nog opgeplakt.

      Verwijderen
  2. Wunderschön gemacht, ich wünsche dir ein frohes Weihnachtsfest
    Ganz liebe Grüsse
    Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig laatste kerstkaartje, Carla!
    Vandaag viel jouw mooie kaartje bij mij in de bus. Hartstikke bedankt.
    Wat zien jullie koetjes er feestelijk uit (dat zij dat zo maar toelieten!)
    Fijne dagen voor jou en je gezin!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk laatste kerstkaartje. Wat leuk dat jullie koetjes zo rustig wilden poseren voor de kerstfoto.
    Bedankt voor je mooie kaart die vandaag aangekomen is.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kerstkaartje Carla....zo een leuk sneeuwpopje erop...

    alvast hele fijne Kerstdagen
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje voor je kapster Carla. En je strak kerstkaartje van gisteren vind ik ook heel mooi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart voor je kapster. Wat zien de koeien er leuk uit. Jij ook fijne dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt Carla, maar Olach en Pam stelen de show hoor, hihi En ja ik heb ook een limiet wat kaarten sturen betreft in blogland hoor! Je gun iedereen een kaart maar dat gaat niet hè!!! Ik wens je hele mooie kerstdagen met je gezin en een een fantastisch nieuwjaar Carla!
    kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart!
    En die foto, hahaha. Jullie ook hele fijne dagen.
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart Carla ! Ik heb het me dit jaar gemakkelijk genomen en enkel naar hobbydinnetjes een zelfgemaakte gestuurd. Ik kan het ook allemaal niet meer bolwerken anders !
    De foto van jullie koeien is schitterend !
    Fijne feestdagen
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor, de sneeuwman staat te pronken in het witte sneeuwlandschap (knap hoe je die laagjes op elkaar bracht).
    De koetjes genieten ook!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lief kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog creatieve sketchygirls

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Carla,
    mooi kerstkaartje echt en vrolijkerd!!!!
    De foto van de koetjes erg leuk!!!
    Voor jou je man en gezin hele fijne feestdagen en voor 2018 heel veel geluk gezondheid samen!!!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card. Love the image and gorgeous background. Wish you and all yours fabulous 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Carla, eerst en vooral om mij te volgen. Heb jou ook al toegevoegd. En je kaartje is toch een hele mooie geworden, ik heb het nu ook wel gehad met de kerstkaartjes. Ik ga wel verder doen met de 52 weeks to Christmas en er iedere week eentje proberen te posten. Zo heb je op het einde van het jaar al een aardig voorraadje met een grote variatie. Fijn einde jaar en een goed begin. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen