Volgers

zondag 12 november 2017

Aussie Christmas (1) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Voor onze kerstkaarten tekende Beccy een fantastisch set, 
waar clear stamps van gemaakt zijn 
en ik was er zo blij mee wanneer ik ze toegestuurd kreeg.
Altijd leuk, wanneer je met stempels, naar je smaak, aan de slag mag.
Vandaag krijgen jullie mijn eerste voorbeeldje te zien.
De andere hou ik voor morgen.


De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos, 
uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.
Daarbij heb ik een cutting & embossingmal van Hobby idee bij gebruikt.
De tekst gemaakt met stempels van Nellie Snellen.
De kerstster kwam tot stand met malletjes, LR0142 van Marianne Design.
Plakpareltjes.
En een bijpassend scrappapiertje van Lili of the Valley.
Deze clear stamp set "Aussie Christmas"
kan je HIER vinden
in Beccy's Online Store


 Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. en wat is die stempel super leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kangoeroe had ik nu niet direct verwacht op een kerstkaart maar dit is wel een heel leuke "Kerstkangoeroe" . Je potloden hebben weer goed gewerkt en ook de verdere afwerking is super.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Typisch een figuurtje voor een Australische kerst de kangoeroe. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt. De rond mal is ook een mooitje voor een kerstkaartje ,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Carla,
    Leuke stempel en mooi de cirkel stans met tekst, ook weer leuke papiertjes gebruikt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een leuk plaatje en je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Ben benieuwd naar de volgende! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die kangoeroe leuk Carla. Helemaal in kerststemming met z'n candy canes hihi. Mooi ingekleurd en je hebt er een plaatje van een kaart mee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Carla,
    heel leuk dit kerstkaartje met die grappige kangoeroe!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen