Volgers

woensdag 10 mei 2017

New Home

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik het liften ontdekt en ik vond dat zo leuk om te doen, 
dat daar  zeker een vervolg op moest komen.
Vandaag dan weer eens een poging gedaan om een kaart te liften.
In de opdracht van de challenge stond ook,
 om erbij te paperpiecen, dat heb ik dan ook gedaan.
Hieronder zie je mijn uitwerking van de liftkaart

Op de achtergrond zie je Northwoods Rubber stamps 
(een gedeelte van de stempel, alleen de bomen) 
en voor het gras heb ik een stempel van Mariëtte Verhees gebruikt. 
De letters en hartjes (Eline's Alphabet) 
zijn op design papier van Eline Pellinkhof gestempeld.
De kleine bloemetjes heb ik uit het design papier geknipt 
(niet gemakkelijk om te doen, zo'n mini bloemetjes uitknippen)
Het huisje heb ik nagetekend, 
want daar had ik geen geschikte stempel voor.

Challenge: 
Liftchallenge, #117 
 Deze mooie kaart moest gelift worden

Scr@p-Cards Challenges, #96, Maak je eigen achtergrond

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

24 opmerkingen:

  1. Goed gelift, eh gelukt....nou ja allebei......je kaart!
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke liftkaart,Carla.Mooi tafereeltje.Hele mooie stempel op de achtergrond.Fijne dag nog.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje Carla met een heel mooi tafereeltje en achtergrond !!
    dank voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards challenge liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige lift! wat goed gelukt om het huisje na te tekenen, onbekend talent? groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart en mooie gedaan, dat paperpiecen. Knap dat huisje! Erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap gedaan! Mooie kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is weer een mooi kunstwerkje Carla.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie Carla...wat zijn die gepaperpiecte letters leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap gemaakt Carla. Het is een mooie liftkaart geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Talent om te tekenen, wat volgt? Prachtige kaarten Carla.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige lift heb je gemaakt Carla,
    mooi stempels, leuk huisje en ook het paper piecing is erg leuk!
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk gedaan ! Erg toffe kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige liftkaart, de gekleurde letters geven de kaart warmte. Je condoleance-kaartjes zijn stijlvol geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou wat leuk Carla!!! Helemaal in de liftstemming! Het is een pracht van een kaart! Heel mooie stempel is het. Ja, die blaadjes heb ik dus al gebruikt en ik had de kaart klaar, toen dahct ik: ik had betere ene dank je wel stans in kunnen leggen en hem naar Carla op kunnen sturen. Stom dat ik dat dan bedenk als de kaart klaar is...
    Maar je ziet in elk geval dat ik er blij mee ben!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carla
    Je kaartje is prachtig met die bomen op de achtergrond, heel mooi gelift.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke lift is dit zeg...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig is je kaartje Carla ! Heel mooi werk met de stempels en de bloemetjes zijn heel fijntjes ...
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van Scr@p-Cards.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Carla,
    mooi gelift kaartje,
    leuk dat huisje zo..
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi geheel is het geworden.Ziet er leuk uit om te maken.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, ik dacht gelijk dat je het huisje gestempeld had! Knap getekend dus! Leuk dat je lol hebt in het liften. Doen wij al jaren, en geloof me het blijft leuk en super inspirerend!
    Dank je wel voor het meedoen Carla!

    BeantwoordenVerwijderen