Volgers

vrijdag 13 januari 2017

One Layer Card

Hallo allemaal,

Een One Layer Card is voor mij een hele uitdaging, 
maar toen in oproepjes bij mijn blogvriendinnen zag langskomen 
voor wat meer deelnemers voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes
wou ik toch wel proberen mee te doen.
Mijn idee was, om er een condoleance kaart voor te maken en die maak ik altijd per twee, 
dus gelijk twee kaartjes gemaakt.
De bovenste valt het meest in mijn smaak, 
daarom wil ik die laten deelnemen aan de challenge.



Challenge:
Knutsels en Kadootjes, One Layered Card (bovenste voor deelname)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

19 opmerkingen:

  1. 2 prachtige kaart, knap gedaan! Mijn voorkeur gaat ook naar de eerste. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en passend deze kaartje,s groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn mooi Carla, hopelijk heb je ze nog niet snel nodig!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Carla ! Ik ben ook net bezig geweest, met zulk slecht weer kan je toch niet veel anders doen als freubelen :)
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap gemaakt,
    mooie kleuren hoor ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 Hele mooie kaarten Carla!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes Carla...ik vind ook de 1e het mooist!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super Carla dat je aan onze oproep gehoor hebt gegeven, en het resultaat mag er wezen zeg! Twee mooie kaartjes bij mij is ook nr.1 favoriet de kleuren voelen wat warmer aan. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je 2 mooie one layer kaarten gemaakt, leuke stempels en tekst, ook ik vind de 1ste mooier van kleur,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk dat je meedoet aan onze challenge! En allebei je kaartjes zijn mooi! Zelf vind ik de bovenste ook het mooist voor een condoleancekaart. Komt door het groen en blauw denk ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Carla, het stempelen gaat je goed af, moet je meer doen, top.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn alletwee prachtig maar mijn voorkeur heeft ook de bovenste.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Carla,
    mooi deze one-layer kaartjes,
    persoonlijk heb ik ook meer met de groen/blauwe versie,
    maar is denk ik kwestie van smaak!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi!!!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen