Volgers

maandag 1 augustus 2016

Guest Designer bij CCC Digi Creations

Hallo allemaal,

Onlangs kreeg ik van een DT-lid van CCC Digi Creations een aanbod om een keertje gastdesigner te zijn.
Natuurlijk doe ik dat, 'k vind het een hele eer  uitgekozen te worden om wereldwijd je creatie aan te kunnen tonen.
Een engelse tekst opstellen, over mezelf, vond ik het moeilijkst. 
Dat is dan ook een beetje beperkt gebleven. 
Ben je er toch naar benieuwd, dan moet je het blog maar eens bekijken.

Voor de DT-kaart kreeg ik deze mooie dame "Posies Girl" van "Lemon Shortbread" toegestuurd en als opdracht "Anything Goes".

De digi stamp heb ik ingkleurd met Faber Castell Polychromos.
Het frame is gemaakt met MFD088 van Nellie Snellen.
De vlinders komen uit de set DL 112 exotic butterfly small van Cheery Lynn Design.
Tekst is van Nellie Snellen en de bloem eronder komt uit de set CR1248 Craftables van Marianne Design.
Het scrappapier komt van bij Boekenvoordeel.
Verder heb ik nog een taartrondje en 2 plakpareltjes gebruikt.



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Ik ga zo even kijken op de site. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Lieve groet,
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla,
    wat heb je een prachtige digi gebruikt, echt schattig..mooi papier en de doily op de achtergrond doet het goed!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla. Wat leuk dat je GD mag zijn. je kaart is prachtig met deze enige digi. mooie kleurtjes en erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je gevraagd bent om GDT te zijn, Carla....en je hebt ze niet teleurgesteld: het is een beauty geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je bent gevraagd om gastdesigner te zijn Carla!Je hebt een prachtige kaart gemaakt met een mooi dametje erop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Carla,ook mooi ingekleurd.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Carla,
    Woow dat is een eer, om Gast designer voor te moegen zijn en dan nog wel voor een buitenlandse site!!!!
    Super!!!!!
    Je kaartje is dat ook ik vind het weer zo mooi van detail en ingekleurd!!!!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een erg mooie kaart, Carla.
    En wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om gastdesigner te zijn Carla. Leuke digi en prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan! Altijd leuk, he, gastdesigner!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning Card. Thank you for joining us as Guest Designer for this challenge. Lisa DT CCC Digi Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Carla, I like the image and the design
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer gastdesigner,echt iets voor jou hè ,ik weet dat je er van geniet. Mooi kaartje en die kleuren maken dat meisje nog liever.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen