Volgers

dinsdag 21 juni 2016

Cheerful Sketches, challenge #37, laatste reminder "Hang in There-Cow/Bugaboo"

Hallo creatievelingen,

Voor de laatste keer in deze maand, mag ik jullie er aan laten herinneren, dat je  nog  steeds kan meedoen met de challenge van Cheerful Sketches.
Je mag deelnemen met 3 creaties.
Maak met onze sketch  iets moois, zodat de meeste stemmen naar jou toekomen. 
Onze sponsors zorgen ervoor dat er mooie prijzen te winnen zijn.

Hieronder zien jullie mijn 2 voorbeeldkaartjes, gemaakt met de sketch:



Ik heb de digi "Hang in There-Cow" van Bugaboo gebruikt en ingekleurd met Faber Castell polychromos.
Doordat ik weer niet kon kiezen of ik een kaartje voor een jongetje of voor een meisje ermee wou maken, zijn ze het allebei geworden.
De mallen rond het plaatje komen van MFD086 Nellie's multi frame's van Nellie Snellen.
Als achtergrondmal heb ik Bille's Circle 6002/0289 van Joy Crafts gebruikt.
Een achtergrond met 2 verschillende embossingmallen gemaakt en een klein repeltje scrappapier erbij.
De tekst op de computer zelfgemaakt.

De te gebruiken sketch:

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Super schattige kaartjes, Carla. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan begrijpen dat je niet kunt kiezen, ze zijn alletwee zó leuk! altijd handig toch om een variant voor een meisje én een variant voor een jongen in huis te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaartjes Carla ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn echt supermooi geworden,wat een leuke digi heb je gebruikt, mooie kleurtjes en de stansen zijn mooi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige babykaartjes heb je gemaakt met die leuke sketch Carla...echte beauty's

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi !!!! prachtig gemaakt Carla.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie inspiratie kaartjes Carla

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke kaartjes Carla!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuke kaartje allebei Carla! Lief en mooi in de twee babykleuren!
    Ik ben ook bezig geweest, maar heb een heel vrije vertaling genomen....je ziet het wel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat super leuke kaarten heb je gemaakt
    lief zo met de koeien/kalfjes
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie babykaartjes met leuke digi. Leuk dat je een jongens en meisjes uitvoering hebt gemaakt.
    Ik dacht toch echt dat ik al lang volger van je blog was. Maar oeps, nee dus. In elk geval volg ik je nu officieel. :) Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen