Volgers

maandag 25 april 2016

Tea Party Set

Hallo allemaal,

Gisteren is mijn zus nog eens langsgeweest om samen te knutselen.
Dat is altijd zo leuk en gezellig.
We kleuren dan eenzelfde plaatje en maken daar  achteraf een kaart mee zonder dat we het resultaat van elkaar zien.
Altijd spannend.
'k Zag dat haar kaart net geplaatst staat en die kan je HIER vinden.
De mijne heb ik ook juist klaar en die zet ik hieronder neer.


Als jullie vergelijken, dan zie je dat we weer iets totaal anders hebben en toch dat zelfde stempeltje "Tea Party Set" van Beccy's Place gebruikt.
De digital stamp is ingekleurd met Faber Castell polychromos.
De mal is het Multi frame MDF 013 van Nellie Snellen.
Hoeken zijn gemaakt met LR0285 Creatables Vintage Corners van Marianne Design.
De bloemen zijn gemaakt met LIT-192 van Kreaxions.
Bloemblaadjes zijn gemaakt met het ponsje Floral Punch FLP031 van Nellie Snellen.


Challenge waar ik met deze kaart graag zou aan willen deelnemen:
Inspiration Destination, #82 , Anything Goes
Crafting with Friends, #19, Anything Goes

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

21 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de verschillen te zien! Ze zijn allebei mooi! Jij hebt mooie warme kleuren gebruikt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verjaardagskaart, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Carla,
    wat een mooie verjaardagskaart!!
    Heel mooi van kleur, ik ben ook even gaan kijken bij je zus op het blog,
    wat leuk hetzelfde stempelafdrukje en toch zo anders, ook heel mooi overigens!!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit op je kaart Carla. Het is weer een hele mooie. Ik zal ook eens bij Marleen gaan kijken.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,
    ik was net op bezoek bij Marleen, echt 2 totaal verschillende kaarten, wat kleuren dan kunnen doen..
    Ik vind de jouwe ook heel erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kopje thee staat bij mij voor gezelligheid. En dan past dit afdrukje heel goed bij je freubel middagje met je zus. Leuk dat jullie dezelfde hobby hebben.
    Je kaartje ziet er ook heel gezellig uit.
    Leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Carla!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je gemaakt. Ziet er gezellig uit. Ik vind de combinatie van kleuren die je gekozen hebt heel mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is gorgeous Carla, I like the design and the sweet image
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Carla.
    De kleuren zijn ook mooi gekozen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke gezellige kaart Carla. Mooie kleuren heb je gekozen en het geheel is zo lief afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha,ik keek er al naar uit om het eindresultaat van je kaart te zien.
    Ze is geweldig mooi geworden moet ik zeggen,je kleurwerk had ik al gezien maar de rest is dus ook prachtig .
    Bedankt weer voor de leuke namiddag!
    Groetjes van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie gezellige kaart,Carla.Superleuke hoekjes en mooie bloemetjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd gezellig om samen knutselen! Extra speciaal als je zus ook van knutselen houdt! Het is een prachtkaart geworden, Carla! LOVE IT!

    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gisteren al het kaartje van Marleen bewonderd, dat was ook een mooie. Die van jou ziet er ook weer heel leuk uit Carla. Twee creatieve zussen :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gezellig samen aan de knutsel met jouw zus. Achteraf zien wat een ieder heeft gemaakt met het afdrukje is een heel leuk idee :) Jouw kaart is heel gezellig en ook een beetje chique! Past goed bij een high tea ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk Carla zo samen knutselen mooi hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart. Krijg gelijk zin in een kopje koffie. Gezellig een dagje samen knutsel. Lekker kletsen en dan ook nog creatief bezig zijn ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende kaart met hele mooie en lieve kleuren en accenten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a prety card! I love the soft colours & the beautiful image!
    Hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen