Volgers

zondag 20 maart 2016

Ook deze hebben we nodig

Hallo allemaal,

Gisteren me bezig gehouden met het maken van enkele condoleance kaartjes.
De voorraad was op en spijtig genoeg hebben we dit soort kaartjes ook nodig.
Mijn Te Gekke Krijtjes nog eens uit de kast gehaald, enkele stempels erbij.
't Resultaat van mijn zaterdag zijn 6 kaartjes. De 3 die ik hieronder laat zien heb ik 2 keer gemaakt.


Het grijze kaartje hieronder, heb ik al eens eerder gemaakt. 'k Vond die toen zo geslaagd, dat ik er terug mee begonnen ben.

Daarna nog eens iets anders uitgeprobeerd en eigenlijk ben ik hier nog meer tevreden over.

Als laatste de kaart van hieronder, waar een prachtige tekststempel op zit.
Komt alleen op foto niet zo goed over, doordat ik mijn kaarten van dichtbij fotografeer.

Challenge waar ik met de middelste kaart wil aan deelnemen:
De Egel, maart challenge #15, VINTAGE of CAS ( waar ik voor CAS heb gekozen)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten voor deze gelegenheid, Carla. Erg mooi en stijlvol gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en heel stijlvol Carla!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik schreef het net ook bij Rosina, raar als je van rouwkaartjes over mooi spreekt, geeft zo'n raar gevoel hé, maar ze zijn mooi! Mooie teksten ook! Ik ken die te gekke krijtjes niet, maar lukt ook met memento inkt bvb.
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Wat mooi en stijlvol! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakte condoleance kaarten. Heel stijlvol.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stijlvolle kaartjes
    Carla

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige en stijlvolle condoleance kaarten Carla!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful cards, love the background and designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi gedaan Carla, je hebt de techniek inmiddels ook al aardig onder de knie zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie stijlvolle serie condoleance kaarten Carla. Ik ben helemaal weg van de onderste. Het blauw met geel en die prachtige tekst...wauw.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten en ja helaas zijn deze ook wel eens nodig. De middelste met de vogeltjes vind het mooist maar de andere zijn ook erg stijlvol, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad zouden we deze liefst niet nodig hebben maar ze zijn toch heel mooi geworden!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi en stijlvol !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie gelegenheidskaarten Carla....knap gedaan. Inderdaad niet de leukste om te maken en zéker niet om te versturen maar het hoort bij het leven en dan is dit veel persoonlijker dan een kaartje uit de winkel.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn schitterende stijlvolle kaarten Carla. Wat een gaaf effect met de te gekke krijtjes. Ik heb ze nog nieuw in de doos, maar als ik dit zo zie, ga ik ze snel te voorschijn halen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige stijlvolle kaartjes zijn het geworden Carla - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige stijlvolle kaarten,Carla.Mooi gedaan met de te gekke krijtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi zeg. Met bewondering naar gekeken, wat is die boom met vogels schitterend. Fijn dat je mee doet met de maartuitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen