Volgers

woensdag 20 januari 2016

Lach

Hallo allemaal,

En voor de 2de keer een ander soort kaartje van mij.
We moeten al eens durven uit onze comfortzone te komen hé.
Deze kaart is het geworden.


Ik ben begonnen met een kaart uit linnenkarton te vouwen en met de scarpal op 1cm rondom een lijn te rillen.
Daarna heb ik de randen bewerkt met een paars Te Gekke Krijtjes.
Daarna een stukje van 9 x 9  aquarelpapier genomen,  dit bedekt met een mask van Dutch Doobadoo en met datzelfde paars Te Gekke Krijtje gekleurd.
Met Distress Ink "dusty concord" de stempel, die ik lange tijd geleden gekocht heb bij Elke Verschooten, erop gestempeld.
Het vierkantje met dubbelzijdige kleefband in het midden van mijn kaart geplakt.
Op een stuk paars karton 2 mallen van Spellbinders samen uitgesneden, zodat er een kader van overblijft.
Voor de bloemen gebruikte ik LIT - 192 van Kreations en bij de grootste bloem zit nog een bloemblaadje uit CR1248 Craftables van Marianne Design.
In de bloemenhartjes 3 paarse kleine strass steentjes.
De vlinders  komen uit een 3-delige vlinderset 6002-0027 van Joy Crafts.
Bloemen en vlinders bewerkt met Distress Ink "dusty concord".
De krul is gemaakt met Shape Die SD010 van Nellie Snellen.
Een stuk tak gemaakt met de snijmal LIT-192 van Kreations en ook een beetje aangezet met dezelfde Distress Ink.


Met deze kaart zou ik graag willen deelnemen aan de challenge:
De Egel, #13 thema "Mooie wens of spreuk"
AnMaCreatief, #52 thema "Bloemen"

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. héél mooie kaart Carla! Mooie tekst als blikvanger, mooi hoe je die ingekaderd hebt met de bloemen er extra bij!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Carla, waar heel veel waarheid in schuilt. Mooie kleuren, prachtig gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, ist die Karte schön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart met dito spreuk, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Carla - supermooi gedaan met de te gekke krijtjes - mooie tekst en opmaak - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan en een heel mooie spreuk die heel waar is!! Mooi gedaan met die bloemen in de rand en de vlinders daarbij. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla,
    leuke stansen heb je gebruikt, mooie bloemen zijn het, ik ken dat merk helemaal niet..
    Mooie tekst als blikvanger, super gedaan
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,Carla.Mooie stansen en tekst.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg mooi geworden Carla !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Carla, super ! Leuk met de beschrijving erbij.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart Carla! Heel mooie kleuren en de tekst is een echte eye-catcher en zo waar!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem helemaal super! Prachtig in de paarstinten en de tekst is ook heel waar!
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!!! Wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Van mij mag je wel vaker uit je comfortzone stappen hoor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je doet het goed als je zo uit je comfortzone stapt Carla, je kaartje is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaart beeldschoon Carla, ja de kleuren hè, mijn favoriete kleur, mooie mallen heb je gebruikt.
    Ik zou zeggen maak deze kaarten maar meer, deze is héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is really gorgeous Carla I like the design and the colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Carla,
    heel mooi afwerkt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Carla,
    wat een mooie kaart en duidelijke uitleg, bedankt!
    Wat heb je een prachttekst gebruikt!!!!
    Ik vind het een topkaart geworden!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooiii!Prachtige bloemen en zo goed op kleur!
    Dank-je-wel voor je deelname aan onze BLOEMENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kaart plus mooie spreuk. Dat je de vlinders 3d hebt gemaakt, maakt het helemaal af!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O, wat een plaatje, mooie rustige kleuren en een geweldige tekst. Helemaal geslaagd!Fijn dat je de uitdaging aangegaan bent bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen