Volgers

woensdag 2 september 2015

Uitslag ZOMERCHALLENGE

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd toch voorbij, mijn zomerchallenge zit er al op.
Ik ben dolgelukkig met de 24 mooie "GROETEN UIT ..." kaarten, die ik ontvangen heb.
Stuk voor stuk juweeltjes, bedankt.
Normaalgezien haalt mijn man dagelijks de post uit ons brievenbusje, maar daar kreeg hij de afgelopen 2 maanden geen kans voor.
Ik was zo benieuwd of er wat ging komen, van wie, van waar en hoe de kaart er ging uitzien.
Het was echt wel super, super leuk.
Alle kaartjes hangen te pronken aan 2 lintjes tussen keuken en woonkamer.
Daar mogen ze nog wel een tijdje blijven tot ik de lintjes weer nodig heb voor de kerstkaarten. Daarna verhuizen ze naar mijn knutselateljeeke, waar ik er ook nog jaren zal van kunnen genieten.
Het blijft een mooie herinnering aan al mijn creatieve volgertjes,

Ah ja, natuurlijk laat ik jullie een kijkje nemen.
 Links, 2 kaartjes van mijn kleinkindjes, want die hadden bij het zien van al die leuke kaartjes ook zin gekregen om er ééntje voor moeke Carla te maken.
Rechts, Dora, Petra, Marijke en Marleen
 Links, Hermien, Gaby en Claudia
Rechts, Nancy, Karin, Martha en Jeanet
 Links, Trees, Bea en Wies
Rechts, Gerrie, Anja en Epie
Links, Maria, Rosina en Gerjanne
Rechts, Wilma, Corrie, Lisbeth en Maartje

De wedstrijd is nu wel afgelopen en de kans om uitgekozen te worden is voorbij.
Indien je wenst, mag je nog altijd een kaartje naar me toesturen en het zal bij alle andere ingezonden kaartjes, een mooi plaatsje krijgen aan mijn lintjes.
Mijn familie en ik zullen er nog heeeel lang van genieten.

En dan gaan we nu over naar de uitslag.
Dat doen we zoals in 't echt.
2 winnaars uitgekozen door mijn 2 kinderen en een TOP 3 gekozen door mijn 2 kleinkinderen en mijn man.
Voor wie het leuk vindt is er een badge voor op je blog.

Wie hoort er bij deze kaart?

NANCY, proficiat de verrassingsprijs komt naar Koksijde.

Wie hoort er bij deze kaart?

GERRIE, proficiat de verrassingsprijs komt naar Diepenheim toe.

Om de spanning er nog wat in te houden, laat ik pas in mijn volgende blogpost zien wat de verrassingsprijs is.
Nancy en Gerrie laten jullie me even weten dat de prijs is toegekomen?


De TOP 3



Nog n'n dikke dank je wel aan iedereen die deelgenomen heeft aan mijn zomerchallenge.
Ben je nog benieuwd naar de verrassingsprijzen, hou dan mijn volgende blogpost in de gaten.

GROETEN UIT PUURS
Carla

21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaars!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een leuke kaarten Carla. daar kan je nog lekker van gaan nagenieten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om heel je verzameling kaarten samen te zien Carla!
    En wat een verrassing om te zien dat mijn kaartje door je dochter uitgekozen werd! Dankjewel
    en proficiat aan iedereen!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Winnaars gefeliciteerd! En wat een mooie kaartjes heb je nu hangen, Carla!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat gaaf!!
    spannend wat er na mij toekomt ::-)
    dank je wel Carla!!
    groetjes.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke vakantiekaarten heb je gehad, Carla. Ontzettend gaaf om te zien. Vond het ook erg leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla,
    wat mooi om de kaarten zo bijelkaar te zien. Je hebt er genoeg om naar te kijken. super.
    Gefeliciteerd iedereen!
    En Jens, Dank je wel voor het kiezen van mijn ponykaart voor in de top 3. een hele eer!!! Ik ben er super trots op dat je mijn kaartje ook leuk vond. dank je voor dat plekje/nominatie.
    Fijne dag, Allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi,

    Wat leuke om al die kaartjes zo te zien. Proficiat aan de winnaars.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten heb je gekregen Carla, leuk dat je ze allemaal even laat zien !! Alle prijswinnaars gefeliciteerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staat dat gezeliig al die mooie kaarten aan de wand. Leuk!
    Een felicitatie voor de winnaars en degenen die in de Top 3 staan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een fleurig geheel in je living Carla !
    Proficiat aan de winnaars !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Carla..
    wat veel kaarten en wat een mooie exemplaren!!!
    Van harte voor de twee winnaars!
    Wat leuk dat je man voor mij heeft gekozen als gedeelde derde!!!
    Bedank hem maar hartelijk, ik vind het een grote eer!!!
    Heel veel liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gezellig al die kaarten zo bij elkaar, leuk dat er flink wat kaarten binnen zijn gekomen! Groetjes van je nieuwe"collega", Petra DT Beccy`s Place

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten heb je toch allemaal gekregen. Ziet er super uit. Leuk dat je ze allemaal even showt. De winnaars van harte en het was een leuke actie!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaartjes heb je gekegen om je kamer op te fleuren Carla...een dikke proficiat aan de winnaars...geniet ervan....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Carla, ik heb vandaag al je pakketjes én het supertoffe mooie kaartje met groetjes uit Puurs ontvangen ! DANKJEWEL! Je bent een schat!
    dikke knuffel!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k Ben altijd blij te horen dat het goed is toegekomen, bedankt Nancy.
      Veel plezier ermee.
      Groetjes,
      Carla

      Verwijderen
  17. Proficiat voor de winnaars! Ben benieuwd of mijn kaartje inmiddels gearriveerd is???
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben het ondertussen ontvangen Margreet.
      Ter laat voor de challenge, maar het krijgt wel nog een leuk plaatsje aan mijn lintje.
      Bedankt voor de leuke post.
      Carla

      Verwijderen
  18. Prachtige kaarten heb je gekregen. Geniet er maar lekker van al die mooie kaarten. Gerrie en Nans van harte gefeliciteerd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. GerJanne, Dora en Martha. Gefeliciteerd met jullie top 3 plek

      Verwijderen