Volgers

maandag 13 januari 2014

Tulpen uit Amsterdam

Dag beste crea vrienden,

Eerst wil ik mijn nieuw volgertje, Gerjanne, verwelkomen op mijn blog.
Gerjanne ik vind het superleuk dat je erbij bent en laten we samen met alle andere nog heel veel ideetjes uitwisselen.

Ik heb mijn kaartje klaar dat ik gemaakt heb naar de sketch van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.
Wat een papiervreter, ik heb lang moeten zoeken naar gepaste scrappapiertjes en tussen mijn hele oude scrapblokjes toch nog wat gevonden.
Door de vele laagjes is het een goed stevige kaart geworden.


Het stempeltje is van het bekende House Mouse Design.
Ik heb het ingekleurd met Derwent coloursoft.
De tak is gemaakt met Lr0150 creatable bosrank van Marianne Design.
De bloemetjes zijn gemaakt met een klein bloemenponsje en in het midden zit een toefje rode glitterglue.
Het scrappapier of zeg maar liever scrapkarton heb ik me ooit nog  bij de Action aangeschaft.


Challenge waar ik met deze kaart dolgraag wil aan meedoen:
House-Mouse & Friends, House Mouse Design Stamp you haven 't used before
Nederlandse Kaarten Uitdaging, Uitdaging 58, sketch hieronder



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

36 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Carla, zo leuk met die
    twee muisjes die uit de bloemen komen piepen...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla

    Wat een super leuke en vrolijk kaartje heb je met de sketch gemaakt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carla, wat een schatje is het weer geworden zo met de stempel van House Mouse,hoe kom je op de titel, leuk gevonden hoor.
    Zoals altijd is je kaart weer prachtig gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n lief house mouse kaartje ,heel mooi gemaakt hoor maar deze tulpen komen niet uit Amsterdam maar uit Puurs denk ik!
    Groetjes van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Carla - wat een leuk lief stempeltje en supermooi gekleurd - mooie kleurtjes en mooie accentjes - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fris vrolijk kaartje gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable House-Mouse creation. Great choice of colors and fabulous layering. Thanks so much for joining us at House-Mouse & Friends MC for on this fun challenge. Good Luck to you and please come join us again on the next one. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla ik zie idd dat je ook in de sfeer van de hollandse muziek bent beland, hihihi. Jou kaart is wel compleet anders dan mijn kaart. Hij is prachtig geworden met de sketch van NKU. En het papier van je oude blokjes doet het vandaag ook nog prima. Leuke stempel ook. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief stempeltje, je hebt goed je best gedaan op dit kaartje Carla.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla,
    Wat een schattig stempeltje, mooi ingekleurd, de sketch heb je prachtig uitgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Carla, what a sweet stamp and love the bright colors you chose. Love the sketch you used too. Thanks for joining us for the House Mouse and Friends Monday Challenge.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is deze leuk, Carla! Een heel mooi stempeltje! Nu heb ik wel steeds dat liedje “Tulpen uit Amsterdam” in mijn hoofd zitten, lol!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie combinatie heb je bij elkaar gezocht Carla! Die muisjes blijven het goed doen, echt schattig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een hele mooie kaart,prachtige kleuren..

    groet,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief leuk kaartje Carla ze zijn super die House Mouse
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaart. Ik vind die stempels van House Mouse toch zo leuk.

    Groetjes,
    Crea Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze toch leuk Carla die muisjes ben er ook helemaal weg van,je kaart is heel mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje Carla en supermooie uitwerking van de sketch.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje ziet er weer supermooi uit Carla. Leuke stempel en sketch en mooi ingekleurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk kaartje met de muisjes van house mouse

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Carla,
    dank voor je welkom. Ik noem jou in mijn volgende bericht want ik vind het ook leuk dat je bij mij volger bent geworden.
    Je kaart is erg mooi. De kleuren zijn warm! e de muisjes zijn enig. Toevallig mijn muisjes al gezien???Toevallig he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super cute card! I love all hour layering and die cuts! Great layout and paper choices! Glad you entered the challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super cute image and card; love the layers you used. Thank you for playing along with the House Mouse and Friends Monday Challenge. Vickie Y, GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A lovely spring creation...spring is not too far off is it! Thanks for playing along with us at House Mouse and Friends Monday Challenge! ♥ Sue K

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ahhh wat een lieverdje en ik vind je gele bloempjes zo cuties!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie uitwerking van de sketch,prachtig kaartje geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge van de NKU, veel succes.
    Liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi kaartje Carla....wat een mooie felle kleurtjes en die stempel is ook heel mooi ingekleurd....prachtig geheel...TOPPIE!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is really gorgeous Carla, I like the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt er weer wat moois van gemaakt Carla, leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  30. A gorgeous card Carla, a fabulous design and colour scheme. Your image is just adorable and lovely die cuts!!!

    Thanks for joining House Mouse & Feinds Challenge
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. A gorgeous card, a fabulous design and I love the colors. Thank you for joining us at House Mouse Challenge. Marlene GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een vrolijke kaart zo met die kleuren en dat stempeltje is echt lief!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fabulous card! if you enjoy these cute images you might want to pop over and join in with our challenge
    http://gruffiesandguests.blogspot.co.uk/
    Shaz x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Papiervreter of niet, maar wel een SUPER MOOI kaartje Carla.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen