Volgers

woensdag 9 oktober 2013

Mooi geparkeerd

Hallo allemaal,

Geen kaartje van mij vandaag, maar een knutselwerkje waar ik al een hele lange tijd mee in mijn hoofd rondloop.
Door het lezen van de nieuwe opgave van het We Love Vintage Challengeblog, is het er nu eindelijk van gekomen om mijn idee eens uit te voeren.
Er mocht GEEN KAART gemaakt worden, maar een VINTAGE CREATIE.
Deze opgepimpte parkeerschijf is mijn bijdrage aan de Vintage Creatie voor het WLVC geworden.
Benieuwd wat jullie ervan vinden.

VOOR


en NA

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

35 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd hoe een parkeerwachter op deze mooie creatie zal reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is deze lekker origineel ! heel erg geslaagd: top
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid op je parkeerschijf, je moet maar op het idee komen, TOP

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een idee Carla! Hoe kom je erop!?
    Heel leuk uitgevoerd!
    Gezellig dat je weer meedoet bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gaaffffffff gemaakt Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een origineel idee Carla! Prachtig mooi heb je hem gemaakt - echt supergaaf!!!!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Carla, hoe kom je op het idee. Ik vind het geweldig samen met alle politiemannen haha.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een leuk idee Carla, je moet er maar opkomen! knap gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Carla, wat brainstormen allemaal al niet kan veroorzaken. wat een gave parkeerschijf heb je gemaakt, zo mooi afgewerkt, ik vind het uniek.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een idee Carla, en zo mooi gemaakt. Wie weet hoe er op gereageerd wordt en je er een heleboel moet maken :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn man zei ook al zoiets.
      En een idee van jou? Daar schrok hij precies van.

      Verwijderen
  11. Hoi Carla
    Wat heb je dat weer super bedacht .
    Ziet er erg leuk uit .
    Ga je hem ook gebruiken ?
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker ga ik die gebruiken.
      Deze zal ook wel geldig zijn hé, alles staat erop wat er moet opstaan.

      Verwijderen
  12. Heel leuk hoe je die parkeerschijf een nieuw leven hebt ingeblazen!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw versie is uiteraard veel mooier ;-) Wat heb je dat leuk gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Carla,
    Oooh wat leuk !! heel erg origineel en het ziet er prachtig uit, met de auto..supersss..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou jaaaa, hoe ben je op dit toffe idee gekomen! Gewoonweg schitterend, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee heb je uitgewerkt Carla, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk idee en mooie uitvoering
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat superleuk gemaakt Carla, ik vind het geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dié is helemaal te gek!!!!! geweldig leuk gedaan Carla...ja je moet er maar opkomen...heel erg mooi....
    Ik zou dat gezicht van die parkeerwachter wel eens willen zien als hij door jouw voorruit kijkt....hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow Carla, prachtig. Hoe kom je op het idee? De parkeerwachters die hem achter je voorruit zien liggen zullen het schitterend vinden. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig Carla!!! Hoe heb je het bedacht....superleuke creatie en toch wel heel bijzonder om dit te gaan pimpen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit gaaf gemaakt, Carla.
    Ik denk dat er in plaats van een bon, een bestelling tussen de ruitenwisser zit hihi.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oooohhhh Carla.......ik zit met open mond te kijken. Hoe verzin je het!!!! Te gek gedaan zeg......superorigineel!
    Leuk dat je meedoet bij WLVC, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig Carla, briljant gevonden en uitgevoerd! Wat is dit ontzettend leuk en creatief, ik vind dit wel een hoofdprijs waard hoor!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Carla, what an brilliant idea and awesome outcome. Your design is perfect. I wish all the parking meters look like this. Love it!
    Hugs,
    Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is nu eens een mooie parkeerschijf zeg ,een fantastisch idee.Je gaat hem dus zelf gebruiken zeg je maar als ik van jou was zou ik toch eerst eens navragen of ze zo ook nog wettig is want als je zo'n wijkagent als de onze hebt(monneke bonneke en die heeft zijn naam niet gestolen) ben je daar niet zeker van.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super originele creatie, hoe kom je erop, ik vind hem echt geweldig mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een orginele creatie Carla, hoe verzin je het, helemaal super!!
    bedankt voor je deelname bij WLVC en groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nelly (Creanelly)18 oktober 2013 om 10:50

    Hallo Carla
    Gefeliciteerd met je prijs van het WLVChallenge blog.
    Het was ook een super creatie, die je bedacht hebt.
    Heel veel plezier met je prijs.
    Ik wil je een heel fijn weekend toewensen.

    Lieve groetjes Nelly (creanelly)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wat geweldig gaaf Carla..

    Topgemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen