Volgers

zondag 15 september 2013

Sneeuwpret

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie weer even de tijd nemen om mijn blog te bezoeken.
'k Zie ook nog nieuwe volgertjes, dat vind ik natuurlijk ook reuze tof, van harte welkom.

Vandaag nog maar eens een kerstkaartje gemaakt, want mijn voorraadje moet nog heel hard groeien.


Ik heb hiervoor een digital stempeltje gebruikt en ingekleurd met Derwent coloursoft.
Het frame komt uit de set 005 nr45.8091 van Leane de Graaf.
De kerstroos is gemaakt met Lr0142 Creatables Poinsettia mini van Marianne Design.
De blaadjes heb ik gemaakt met de ponsjes FLP 033 Floral punch medium set (hulst) en FLP 004 Floral punch jumbo (fijn takje) van Nellie Snellen.
Het scrappapier komt van Kruidvat.


Met dit kerstkaartje zou ik graag meedoen aan volgende challenges:
Christmas Challenge (with sketches), kerstkaart volgens sketch
Winter Wonderland, Frosty the Snowman

 Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

23 opmerkingen:

  1. hij is weer prachtig geworden Carla.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig winters tafereeltje heb je weer neergezet Carla,
    Leuk gedaan zo!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah wat een überschattig stempeltje!!! Super mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carla, dank je wel voor je altijd lieve berichtjes, dat wilde ik je eerst even zeggen.
    Je kerstkaart is weer zo prachtig, wat een leuke stempel heb je gebruikt, als je af en toe een kerstkaart tussendoor maakt dan hoef je er op het laatst niet meer zoveel en heb je geen stress in december.
    Mooi gemaakt weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart, die stempel is echt superleuk.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kerstkaart en wat een leuke en vrolijke stempel.. Daar wordt je toch blij van.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een schitterend kerstkaartje gemaakt Carla, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig winters tafereeltje, Carla, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart Carla. Je hebt een toffe stempel gebruikt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous winter card. Love the die cuts you´ve used :)I like the stamp, it´w sweet and I love that you´ve used glitter on the cap :)
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart, leuke digistempel heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig stempeltje Carla en een heel mooi kaartje heb je ermee gemaakt! Ik heb nog geen enkel kerstkaartje gemaakt, zal er binnenkort eens aan moeten beginnen denk ik want voor we het weten is het kerst ;-)
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een grappig en leuk kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Carla wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch... prachtig kleurwerk zeg... Bedankt voor je deelname bij CCWS...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Carla,
    het is een tijdje geleden maar hier ben ik terug.
    Wat een leuk kaartje en grappig stempeltje.
    Echt een winters kaartje!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Carla,

    Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt, ik ga er vanavond ook nog mee aan de slag. Bedankt voor al je lieve berichtjes je kaart sprong eruit hier op de kast ze waren er allemaal weg van.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Carla,
    Wat een superleuke kerstkaart is dit, leuke stempel, mooi met de bloem en het papier is er super bij, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. what a gorgeous snowman just perfect for our challenge at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wat een leuke digi Carla,je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Carla. Wat een kerstkaart. Leuke combi mal, afdrukje en kleuren. Je kaart hierboven voor de juf bedoel ik, is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuke hoor Carla, waar blijf je ze halen meis , erg leuke kaart
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen