Volgers

zondag 5 mei 2013

Birthday cake

Hallo allemaal,

't Is al 2 dagen geleden dat ik iets geplaatst heb, dus met deze moest ik dat dringend toch wel even doen.
Dit stempeltje lag al een tijdje op mij te wachten en ik vond het zeer gepast om er een verjaardagskaartje mee te maken.


Dit kaartje zou ik graag laten meedoen aan volgende challenges:

Scr@p-Cards Challenge Blog, opdracht is ABC, je moet 1 letter van het alfabet gebruiken waar minstens 4 dingen van op je kaart te zien zijn.
Ik heb gekozen voor de letter B
Birthday card - Birthday cake - Birthday sentiment - Brads - Border - Bloemen - Blaadjes


AnMaCreatief, opdracht Metaal, je moet iets van metaal op je kaart gebruiken.
Ik heb gekozen voor 3 metalen brads.

Gezellig dat je even kwam kijken. 

 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

20 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla,
    Prachtig verjaardagskaartje en..heel mooi ingekleurd...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijk kaartje Carla, wat een supermooie kleuren heb je ook gebruikt, prachtig vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, hij is super schattig geworden, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een plaatje..daar zal de jarige vast en zeker blij mee zijn.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet card. Love the cute image and the die cut border you´ve used.
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! En wat schitterend gekleurd. Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief kaartje Carla!
    Schitterend...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Carla....wat een vrolijke kleurtjes ook...en het plaatje is ook TOP!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke kleurtjes, geweldige digi die super mooi is ingekleurd, al met al.......top Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een "lekker" kaartje!
    Mooi gedaan erg leuk combi Carla!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die weer leuk Carla, je hebt er een schitterende kaart van gemaakt, hier word ik vrolijk van.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve verjaardags kaart.
    Ik vind hem heel leuk gemaakt.

    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Awesome card Carla, love the colours and design..x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gemaakt Carla ! Mooie kleurtjes.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Carla!! Bedankt voor het meedoen met onze Scrap-Cards Challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een super gezellige kaart geworden met de felle kleurtjes en de leuke stempel. Leuk dat je meedoet met de meichallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen