Volgers

zondag 30 september 2012

Baby's first christmas

Dag lieve volgertjes,

Ik heb voor de verandering nog maar eens een kerstkaartje om te showen.
Deze doet mee aan de challenge "Baby's first Christmas" bij Winter Wonderland.


Ik ben er zelf niet echt tevreden over.
't Zal vandaag mijn dag niet zijn.
'k Leg de hobbyspullen maar even aan de kant.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat of die nu positief of negatief is. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

22 opmerkingen:

  1. Hoezo,jouw dag niet wat is er mis mee dan ik vind hem mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou IK vind hem ook helemaal gaaf hoor, ik zie niet waarom er in jouw gevoel iets mis mee moet zijn........niet twijfelen hoor, gewoon lekker doorgaan!
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Carla wat een dotje, helemaal niets mis mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a gorgeous image and adorable card, just perfect for our challenge at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou lieve schat ik ben niet negatief over je prachtige kaarten hoor!!! Dit is ook alweer zo'n lieverdje,mooie kleurtjes prachtig gemaakt Carla
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind hem wel helemaal leuk geworden Carla, mooi zo dat blauw en je plaatje is schitterend, ik vind er niets mis mee hoor. Het is een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik voel me niet zo toppie joppie ,het water loopt uit mijn ogen en als jij je net zo voelt als ik,,,,nou dan begrijp ik je héél goed hoor vrouwtje,ik hoop dat je snel opknapt,maar je kaarten blijven plaatjes om naar te kijken hoor
    Jij ook een dikke knuffel van mij
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje.
    Wat heb je een mooi papier hiervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje Carla, er is helemaal niets mis mee!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is superrrrrrrrrr Carla
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat je tevreden mag zijn Carla! Het is een schatje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a great card - this image is adorable and all that blue reminds me of the early morning hours of Christmas Day... exactly when this little guy in his pyjamas will have found his new reindeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je mag best tevreden zijn, ik vind het een hele gave kerstkaart met een schattig stempeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een goed gelukte, leuke kaart hoor Carla. Wat zijn die bloemen mooi. Echte kerststerren. Met welke mal heb je die gemaakt??

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lr0142 Creatables Poinsettia small van Marianne Design (2x)
      And
      Floral punch small set FLP 022 flower-3 van Nellie Snellen
      In het midden zitten 3 kleine pareltjes

      Verwijderen
  15. Fabulous card my lovely friend:) Adorable LOTV image and I love the glittered cup:)
    Very beautiful papers and gorgeous poinsetia( can you tell me what diecut you have used?:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lr0142 Creatables Poinsettia small van Marianne Design (2x)
      And
      Floral punch small set FLP 022 flower-3 van Nellie Snellen

      Verwijderen
  16. Je kaart is echt weer geweldig mooi, en blauw is mijn lievelingskleur, dus dat zit wel goed! GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sucha cute card, Carla. Love all this blue and the image is super adorable. You've colored it so well. And flowers are beautiful too.
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Carla
    Vind het een heel lief kerstkaartje hoor .mooie afbeelding is het ook weer .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen