Volgers

woensdag 11 juli 2012

Fruitmand (Fruit basket)

Dag allemaal,

Wat heb ik me gisteren weer kunnen uitleven met het maken van een easelkaart.
Ik had het gezegd hé, dit moest ik nog meer doen.
'k Vind alleen dat je dit niet zomaar aan iedereen kan geven, want wie niks met kaarten maken te zien heeft weet niet dat het een kaart is om neer te zetten en hoe zet je dat dan in mekaar?
Deze is er ééntje voor mijn moeder en als ik hem afgeef, dan kan ik hem zelf wel in mekaar steken.

Met deze kaart ga ik nogmaals eens meedoen aan de juli challenge bij Beccy's Place.
De opdracht is een easelkaart maken met één van haar digi stempels.
Ze heeft zo'n mooie digi's en ik gebruik ze zo graag om er wat mee te maken.
'k Laat jullie de stempel nog eens in close up zien, super hé.
(ingekleurd met Derwent Softcolours)



Hier kan je zien hoe de easelkaart er van opzij uit ziet

Close up van het bloemengedeelte

En zo gaat die de enveloppe in
(Een gewoon vierkant formaat 14 x 14 cm)


Deze easelkaart wil ik ook nog laten deelnemen  bij een hoop inspiratie waar de opdracht is een "stans" te gebruiken op je kaart.
Ook nog bij  elke Kaart een Feestje kan ik hem inzenden voor de opdracht "het is zomer".


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes Carla

28 opmerkingen:

  1. Stunning easel card Carla. Love the shape of it and your color combo. It's fantastic! I'm sure your mother will love it :)
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige easel kaart Carla, mooie kleuren en ja het stempeltje is prachtig en ook super ingekleurd, die zal zeker heel lang te pronken staan bij je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Carla,easelkaarten maken is ook leuk om te doen hè,jij hebt er een mooi geheel van gemaakt,wat zal je moeder verrast zijn als ze deze prachtige kaart van je krijgt
    groetjes bCorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    Wat een leuke kaart en misschien een tip er is een soort versje waarin voor mensen die niet bekend zijn met dit soort kaartjes staat hoe je de kaart moet neerzetten.
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt, Carla.
    Daar zal je moeder blij mee zijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig modelletje weer! Mooi stempeltje en super afwerking Carla!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, succes met de challenges. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful easel card Carla! Beautiful dies and great colors:)
    Kisses,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje weer Carla prachtig van kleur ook
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg mooi kaartje Carla, leuke vorm en prachtig stempeltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer heb je een leuke kaart gemaakt.
    het ziet er weer super uit.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige easelkaart heb je gemaakt Carla, daar zal moeders vast blij mee zijn.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je er een schitterende kaart van weten te maken Carla, ik vind hem helemaal geweldig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja zusje dit is een mooie kaart voor ons moe en ik denk wel dat het best is dat je ze zelf in op de kast plaatst want wie weet wat ze er anders van maakt!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan Carla! Het ziet er vreselijk moeilijk uit!!!!! Wat een verrassende kleurencombinatie, schitterend! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moeilijk is het niet Wendy, maar er gaat wel wat tijd in.

      Verwijderen
  16. Wat een schitterende easelcard, Carla! Daar zal je moeder blij mee zijn. Leuke stempel, hele mooie kleuren en een pracht van een stans heb je gebruikt. Ik heb deze nog niet eerder gezien, van welk merk is het?

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stans waar ik de kaart mee gemaakt hebt komt uit de Creatable double frame Lr0141 van Marianne Design. Het rondje op de onderkant is de creatable desing onderlegger Lr0130 eveneens van Marianne Design.

      Verwijderen
  17. Gaaf hoor, helemaal top! Blijft een leuk modelletje en de stans blijft ook een topper!
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great job Carla, your card is fantastic! You did a wonderful job putting the easel together and I love the colours you chose. The die cuts are so pretty and look great as a border.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige easelkaart. Leuk afdrukje ook. Je hebt helemaal gelijk, hoor. Zulke mooie kaarten geeft je niet aan iedereen.
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje, daar zal je moeder blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gevormde easel kaart met een gezellige stempel. Volgens mij is de appelpluk en appelmoes/appeltaart maken meer voor de herfst maar vooruit ik begrijp het idee (beetje picknick-achtig) ;)

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Carla,

    wat leuk dat je zo trouw meedoet aan onze challenges van EHI! Deze kaart is werkelijk prachtig!
    Ik vind de stans heel erg mooi!!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie easelkaart, en prachtig ingekleurd. Super gedaan.

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige easelkaart en wat een leuke zomermand!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen