Volgers

dinsdag 17 juli 2012

Een meisje

Dag lieve volgertjes,

Ik ben ontzettend blij, want ik heb net mijn prijsje, van 3 leuke digi's ontvangen.
Ik heb ze gewonnen met de randommeter met mijn monochroom (bruine tinten) kaart, die ik ingezonden had voor de Digi Makeover Challenge # 44 op het blog Paper Makeup Stamps
Een kaart met één van deze digi's zullen jullie wel weldra zien.
Maar nu eerst het geboortekaartje dat ik gisteren gemaakt heb.


Met dit kaartje had ik graag meegedaan aan uitdaging 22 van de Nederlandse Kaarten Uitdaging, waar je een kaartje moet maken volgens de sketch.
Ik heb er een babykaartje van gemaakt, zodat ik hem ook nog kon laten meedoen aan de juli challenge bij AnMaCreatief
Ik kan hem ook nog inzenden bij Paper Makeup Stamp voor de opdracht dimension.

 
Close up van de snoezige digi


Deze lieve digi is van Beccy's Place
Ik heb hem ingekleurd met Derwent Softcolours en daarna uitgeknipt met een fijn wit randje.
Hij is een beetje verhoogd opgeplakt op een rondje dat ik gemaakt heb met Cr1201 Craftable rond van Marianne Design.
De bloemetjes en blaadjes zijn van Nellie Snellen (FLP020 en FLP031). De bloemenhartjes zijn gemaakt met een gewoon piepkleine bloemetjespons.
Het scrappapier komt uit mijn oude voorraad, ooit gekocht bij Kruidvat.

Sketch


Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes
Carla

32 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een leuke kaart van gemaakt Carla, ik vind hem echt super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Carla,
    het is een enige kaart geworden!
    Leuk dat je meedoet met de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Het is een erg leuk kaartje met dat vriendelijke konijntje....

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Carla.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief kaartje, zo schattig!!!!Ik vind je digi ook heel lief, had ik nog niet eerder gezien.
    Fijne avond, lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Heb je gemaakt! Het konijntje is zo schattig. Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje en het konijntje is inderdaad een dotje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je gewonnen digi's Carla, en je kaartje is super mooi geworden met de sketch van de NKU, leuk dat je meedoet.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan! En gefeliciteerd met je prijs!!
    Fijne avond!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superleuk babykaartje Carla, dat konijntje is een schatje!!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi schattig kaartje heb je van de sketch gemaakt Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Carla, super hoor.
    En natuurlijk hele mooie en lieve kaart.
    Eer wie eer toekomt.

    liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieverdje! Enig kaartje vind ik het!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieffie is dit! Een hele schattige kaart heb je gemaakt, Carla! Bedankt weer voor je leuke reactie op mijn blog! Hopelijk kan ik je een keertje een stuk van die Hollandse appeltaart aanbieden met lekker veel slagroom!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Laura dat zou leuk zijn.
      Wie weet ooit, als je terug wat dichterbij bent.
      Appeltaart lekker, maar dan wel zonder slagroom.

      Verwijderen
  15. wat een scheetje ! heeel leuk en lief,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soooooo cute and tender image:)...for a lovely card!
    Great work Carla:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje Carla gefeliciteerd met je digi's dat vind ik héél leuk voor je.
    Nog even over de kaart van Jolanda en Andy ik doe aan haar challenge mee , dus ik moest hem bij haar posten ,ze weet ervan en de kaart gaat morgen op de bus vandaar. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello Carla,
    Zoals altijd heb je weer een schat van een kaart gemaakt.
    Groetjes uit Oostende,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje, leuke digi, ik vind hem geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi zusje,dit lief klein roos konijntje zonder vliegje op haar neus is suppermooi!
    groetjes van Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een superlief kaartje heb je weer gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beeldschoon kaartje en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schat van een kaart heb je gemaakt. bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief kaartje Carla !
    leuk dat je meedoet bij de NKU.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt een "leukje" Carla!
    Fijn dat je meedoet met de challenge.
    Lieve groetjes, hennie.
    NKU blog
    p.s. eergisteren heb ik prachtige foto's gemaakt van Schotse Hooglanders, wat zijn dat prachtige dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. erg leuk kaartje is het geworden.
    ook een leuke sketch.
    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This bunny is just too cute and wonderfully colored! Love him framed on the doily-looking circle. So glad you entered him into our Digi Makeover Dimension Challenge at Paper Makeup Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Carla,

    wat een schatje is dit weer, dit konijntje is super mooi!

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattige babykaart heb je gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen