Volgers

zondag 1 juli 2012

De roos

Hallo allemaal,

Mijn handen kriebelden weer vandaag, ik moest  een kaartje maken en ik heb het ondertussen al klaar.
't Is een bloemenkaart geworden.
'k Ben van de week weer volop aan 't werk geweest in mijn tuin, dus vandaar weer eens iets met bloemekes.




Nog enkele tuinfoto's
(uitzicht vanuit mijn hobbykamer)

De linker hoek van de voortuin

De rechter hoek van de voortuin


De rechter hoek van naderbij met onze nieuwsgierige beestjes in de wei

Een late paashaas kwam zelfs ook nog op bezoek

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes Carla

21 opmerkingen:

  1. schitterend wat een mooie kaart
    en dan die tuin wooooh wat mooi
    dat is nog best wel heel veel werk om die goed bij te houden
    maar hij ziet er suuuuuper uit
    daar kun je echt trots op zijn

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, en een prachtige tuin!!
    Wat heerlijk veel ruimte om huis.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje.
    Bloemen maken altijd vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt Carla, en jeetje me nee wat heb jij een mooie tuin zeg, geweldig. Ik heb helaas maar een taartpuntje als tuin, maar ook gezellig hoor met allemaal bloemetjes.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouwwwwwwww, wat een schitterend uitzicht heb je
    volgens mij kom je ogen te kort

    maar je kaart is ook enorm TOPPIE
    mooi gedaan

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Carla! En heel mooi ingekleurd, ziet er romantisch uit. Lief met die vlindertjes erop. En dan jouw tuin! Ongelooflijk, wat woon jij heerlijk. Wat een verschil met mijn kleine balkonnetje! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat me raden, het uitzicht vanuit de hobbykamer was niet naar wens en moest nodig onder handen genomen worden? Tuin staat er schitterend bij en de kaart is ook heel leuk :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje weer Carla, leuk met die kleine vlindertjes.
    Je tuin ziet er prachtig uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Carla. En wat een mooi uitzicht heb jij vanuit je hobbykamer! Leuk al die dieren om je huis... vind ik iets heel speciaals hebben. (ik vind het al leuk als er een egeltje in de tuin zit haha)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Poeh poeh! Mooi uitzicht hoor! Wat je al niet kan inspireren he? Leuk gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zowel de kaart als de foto's.............feestje om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Carla,

    Wat een werk zo'n grote tuin, maar hij is wel prachtig. Ik vind het wel knap dat je tussen al dat werk nog tijd hebt voor je kaartjes. Het is een mooie bloemekes kaart geworden.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende tuin hebben jullie Carla en dan de koeien op de achtergrond nog een haas ,dan ook nog zo'n prachtige kaart jou dag is goed besteed
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige tuin Carla en leuk om daar eventjes je inspiratie te halen! Ik heb hier ook het geluk om onze diertjes altijd te zien lopen. Momenteel heb ik zicht op 2 van onze paardjes, geweldig vind ik dat!!
    Prachtig kaartje en heel stijlvol!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend uitzicht heb je, je kaartje ziet er ook erg mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart en je tuin is prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a beautiful card Carla. I'd love have a garden like on your photos. It's fabulous.
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  18. erg leuke kaart.
    de vlinders komen erg leuk uit op het papier

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hihihi wat leuk die paashaas hihihi. Prachtige fotos van je tuin en het kaartje is weer mooi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt. En wat een uitzicht op je tuin. heerlijk!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart met mooie zachte kleurtjes en wat een fantastische tuin, heel mooi en die paashaas vind ik geweldig!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen