Volgers

vrijdag 13 juli 2012

Bruine tinten

Dag allemaal,

Vandaag kom ik jullie mijn probeersel tonen.
Stempeltjes inkleuren doen we zo dikwijls, maar dit is de allereerste keer dat ik hiervoor alleen maar met bruine tinten heb gewerkt.
Ik was er een beetje bang voor dat het niet ging lukken, maar nu ik het eindresultaat zie vind ik het toch wel geslaagd.
Wat vinden jullie ervan?


De digi van Sugar Nellie heb ik ingekleurd met Derwent Softcolors.

Met deze kaart zou ik graag meedoen aan challenge #44 ( monochrome) bij Paper Makeup Stamps
Ik heb hem gemaakt volgens de sketch van Dutch Card Lovers, zodat die ook daar voor challenge #145 in aanmerking kan komen.

 sketch


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes Carla

27 opmerkingen:

  1. Hij is zeer goed gelukt hoor, ziet er heel schattig uit :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind 'm erg mooi geworden, Carla! Heel goed gelukt, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zeker geslaagd. Ik vindt hem prachtig. En zo'n schitterende afbeelding.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje Carla, en prachtig in die bruine tinten. Ik moet zeggen ik vind deze afdrukjes mooi om te zien maar ik heb er zelf helemaal niets mee. Ik heb ze zelf ook als digi maar ik doe er nooit iets mee.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k Begrijp niet waarom je ze niet gebruikt Hermien ??? Voor mij zijn dit de mooiste digi's die d'er zijn, smaken verschillen natuurlijk.

      Verwijderen
  5. Nou dat is je goed gelukt Carla, absoluut geslaagd. Ik vind het ontzettend mooi ingekleurd en ook alleen het bruin staat prachtig. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O my goodness Carla wat een schatteke,prachtig ingekleurd met die bruin tinten ik vind het een winner hoor!!!!!
    Wat een schitterende kaart.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooooo, ik ben er stil van......wat is dat mooi uitgevallen zeg, jouw probeersel. Geweldig gedaan!!!! Inderdaad een winnaar!
    Fijne avond, liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zeker geslaagd Carla, wat een prachtig resultaat met alleen bruintinten!! Een supermooi kaartje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart, Carla! Heel mooi in alleen bruine tinten! Wat een schattige stempel en o zo mooi ingekleurd. Van mij krijg je in ieder geval een dikke 10 of zoals ze hier zeggen een "A+"! Een heel fijn weekend!

    Hugs en groeten uit de USA, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW!!!
    wat een beauty van een kaartje. Heel mooi ingekleurd hoor. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Carla,
    Ik vind ze prachtig! Ik hou heel veel van bruine tinten maar deze vind ik supergoed geslaagd! Jij kan uitstekend overweg met die potloodjes van jouw!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En of hij geslaagd is heel mooi gedaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stunning card!!! Very beautiful perfect colouring:)
    Thanks a lot for your lovely comment on my blog:)
    Big big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een snoepie en zo mooi gekleurd! Heel gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het super gelukt Carla, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi gdaan! Echt schitterend ingekleurd hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk kaartje. En het plaatje is heel mooi. Echt super
    Groetjes margret en martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaartmet een super mooi afdrukje.
    Heb even een vraagje nml. waar kunje deze stempel kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij kan je ze maar op één adres krijgen en dat is op deze site
      http://www.funkykits.co.uk/catalog/

      Verwijderen
  20. Just gorgeous! I love her precious face and how well you shaded it in brown tones. So glad you could join our monochromatic Digi Makeover Challenge at Paper Makeup Stamps! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldig mooi in die bruintinten zusje en die mooie meid is dus prachtig ingekleurd voor mij is het weer een topkaartje!
    Groetjes uit wintam
    marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Simply gorgeous!!!
    Thank you so much for joining with us at Digi Makeover Challenge - hope to see you back again :)

    PMS DT Yolie
    www.justyolie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Carla, wat een beauty, prachtig die kleuren. Heel mooi gedaan.

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen