Volgers

woensdag 18 juli 2012

Anne-Marie is jarig

Dag allemaal,

Ik heb daarnet vernomen dat het kaartje dat ik gemaakt heb al is toegekomen, dus kan ik hem nu komen tonen.
't Is een verjaardagskaart voor Anne-Marie. Ik ken haar al een hele tijd via Libelle, Hyves en Blog, maar nog niet persoonlijk. Wat niet is, kan misschien ooit nog komen.
Ik weet dat ze de digi's van Sugar Nellie zo ontzettend mooi vindt en dan maken we natuurlijk iets met één van die mooie meisjes.
Deze is het geworden:


De lieve meid is ingekleurd met Derwent Softcolours.
Alles in zachte kleurtjes.
Voor het scrappapier heb ik ook  bijpassende zachte kleuren uitgekozen. Het scrappapier komt van de Action.
De bloemetjes zijn gemaakt met ponsjes van Nellie Snellen. En ook deze zijn weer ingekleurd met Derwent Soft, met dezelfde kleuren van op het plaatje.


Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om deze kaart in te zenden bij de Creatieve Zebra, waar voor de laatste uitdaging voor de zomerstop " alles mag" inzenden.

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
  Tot ziens,
Groetjes
Carla

18 opmerkingen:

  1. Oh Carla wat een lieveke heb je nu weer gemaakt,wat zal Anne-Marie deze mooi vinden!!
    Je hebt haar prachtig gekleurd het is ook zo'n mooie digi ik vind je kaart weer schitterend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Carla en dikke complimenten voor het inkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig ingekleurd Carla! Het is een plaatje en met dat bijpassende scrappapier is het helemaal af! Super!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Carla
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Carla,wat een mooi kaartje erg mooi zijn de kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg mooi kaartje Carla, en wat is het weer prachtig ingekleurd!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs lief kaartje! Deze digies zijn erg mooi! Leuk dat je weer meedoet bij de creatieve zebra! Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, wat een geweldige mooie kaart, en heel mooi gekleurd, Carla. Succes met de uitdaging.
    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en lief Carla! Leuk om zo eens iemand te verrassen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart, alles is zo mooi op elkaar afgestemd, het papier, de digi, de bloemetjes...Heel knap!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief gebaar van je Carla! En ook de kaart is ontzettend lief geworden, mooi in pastelkleurtjes en zo'n lieve afbeelding. Een plaatje! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje. Prachtig ingekleurd.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij DCZ.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze toch lief die lieve meisjes, en ze kleuren ook zo lekker, deze heb ik ook nog maar nog niet gebruikt. Je hebt er een toppertje van gemaakt Carla en daar zal Anne- Marie helemaal happy van zijn geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een heel schoneke met een schat van een meisje!
    Groetjes
    zus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi gedaan Carla, je hebt mooie pastelkleuren gebruikt, wat helemaal past bij deze stempels...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief kaartje en heel mooi ingekleurd!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja het is echt een mooie kaart , en ik ben de gelukkige!
    hij staat bij mij op de piano te pronken!!
    dank je wel hoor Carla!!

    BeantwoordenVerwijderen