Volgers

maandag 9 juli 2012

Anderlecht supporter

Goede avond allemaal,

Ik kom nog mijn kaartje plaatsen dat ik vandaag gemaakt hebt.
't Is er ééntje op aanvraag gemaakt, voor een kleine jongen, maar toch al hevig supporter van d'n Anderlecht.
En omdat de kleuren van Anderlecht paars/wit zijn kan ik deze kaart nog laten meedoen aan challenge 13 bij  Derwent & Prismas.
De opdracht is paars als hoofdkleur te gebruiken op je kaart en daar denk ik toch wel in geslaagd te zijn.


Ik werd van de morgen  lekker verrast door een grote enveloppe die de postbode in m'n brievenbus gestoken had.
Post uit Nederland.
Een superleuk cadeautje van Jolanda.
Onlangs gaf ze op haar blog een candy weg en omdat het niet één, maar drie candys geworden zijn, was ik ééntje van de gelukkige.
Een kleinigheidje noemde ze dit


Ik noem het geen kleinigheidje hoor en ik ben natuurlijk ontzettend blij met mijn allereerste candy die ik gewonnen heb.
Nogmaals bedankt Jolanda.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes Carla

22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je candy Carla! Dat ziet er goed uit, erg leuk! Wat een mooie kaart heb je gemaakt, daar zal de kleine supporter wel blij van worden! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje is het geworden Carla, ik vind hem toppie. En wat een geweldige candy heb je gewonnen bij Jolanda, daar mag je zeker blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een schattig kaartje gemaakt voor de fan van Anderlecht dat zal hij leuk vinden.
    Wat een mooie prijs heb je gewonnen bij Jolanda het is je van harte gegund hoor.
    Slaap lekker straks
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaart enne.. veel plezier met je fantastische prijs! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere Anderlecht kaart Carla,natuurlijk heel veel knutsel plezier met de mooie candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Carla,
    daar zal de ontvanger zeker blij mee zijn.
    Ik vind de stempels van LOTV erg mooi.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. CONGRATS Carla for your candy won:)
    Your new card is so cute:) Love lilac shade and circles:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwenr&Prisma.
    groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulation on your candy win! Your card is so beautiful. I love your layout and colors. It awesome!
    Hugs, Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is zeker de moeite waard, erg mooi gemaakt weer. En gefeliciteerd met je candy.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk je candy die je gewonnen hebt!
    En je kaartje vind ik ook heel geslaagd, met die cirkels, heel toepasselijk!
    Gr, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldige kaart én een geweldige candy, jij zit vandaag op een wolkje te genieten denk ik. Leuk hoor, vasthouden die winning-mood!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Carla jij boft maar met zo'n "kleinigheidje" leuk zeg! Super leuke kaart heb je ook weer gemaakt! Mooie kleuren! Echte jongenskaart!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, Carla.
    En gefeliciteerd met je gewonnen candy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gaaf kaartje Carla en gefeliciteerd met je Candy het is geen kleintje superrr
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg leuk kaartje is het gewoorden.
    en gefeliciteerd met je prijs.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke kaart, bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Carla, van harte gefeliciteerd met de gewonnen candy! Ik weet zeker dat je er hele mooie creaties mee gaat maken. Ook dit kaartje is weer zo mooi! Wat een mooie kleuren en o zo leuk gedaan met dat gras. Succes met de challenge!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje, wat leuk dat je meedoet bij Derwent & prisma. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. geweldige kaart en nu maar hopen voor die jongen dat Anderlecht kan winnen dit jaar
    die candy winnen is ook geweldig hé
    groetjes
    zus

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie jongenskaart.
    Veel plezier met je prijsje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal ik er zeker aan hebben.
      'k Denk dat er misschien al wel in mijn volgende kaart wat gaat in voorkomen.

      Verwijderen