Volgers

zondag 31 juli 2011

De zeilboot

Deze kaart heb ik gemaakt voor de themakaart - augustus 2011 van mijn groepshyve (meer hierover vind je op:http://carla-aerts.hyves.nl)



Het idee en het patroontje van de boot heb ik van het blog "Doe@ding".
Het anker op de boot is van het clearstampsetje At the seaside van "Viva".
Het matroosje is van "Magnolia" en ik heb het ingekleurd met mijn Derwent softcolor kleurpotloden.
Het scrappapier komt van "Wibra".
Verder gebruikte ik nog satéprikkers voor de boot en een beetje touw voor de afwerking.

Groetjes,
Carla

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je het kaartje ook gemaakt heb! Hij is supper met dat Magnoliaatje.
    De winkel heet trouwens Doe@ding :)

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellen bedankt voor je bezoekje en sorry, sorry,sorry dat ik de naam er fout had opstaan, ik heb het snel aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt Carla, deze ga ik ook eens proberen.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is heel mooi kaartje, de kleurcombinaties zijn knap.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee om satéprikkers en touw er in te verwerken.
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla, leuk dat bootje erbij gevouwen....
    leuke kaart ook

    BeantwoordenVerwijderen